شرکت میثاق ارتباط

تولید، فروش، نصب و خدمات پشتیبانی انواع تجهیزات مخابراتی، شبکه، دکل خودایستا، دکل مهاری، رادیو وایرلس، مراکز تلفن VOIP

شرکت میثاق ارتباط

تولید، فروش، نصب و خدمات پشتیبانی انواع تجهیزات مخابراتی، شبکه، دکل خودایستا، دکل مهاری، رادیو وایرلس، مراکز تلفن VOIP

معرفی شرکت میثاق ارتباط
شرکت میثاق ارتباط مرکزی در سال 1389 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه های کلیه سیستم های مخابراتی و شبکه شامل: نصب و راه اندازی مراکز تلقن کم ظرفیت و پر ظرفیت، فیبر نوری، رادیو ماکروویو، نصب و راه اندازی سایت های BTS و مراکز BSC، دیتاسنتر، نصب و راه اندازی صدها پاپ سایت رادیویی نصب و راه اندازی مراکز تلفن تحت شبکه ( ویپ ، VOIP )، طراحی و ساخت انواع وب سایت، نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات امنیت پیرامونی و دوربین های مداربسته و… شروع به فعالیت نمود.

اکثر پرسنل شرکت میثاق ارتباط مرکزی، تحصیل کرده و بیش از 20 سال تجربه کار حرفه ای در حوزه فعالیت خود را دارند.

بایگانی
يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۳۳ ب.ظ

پوشش موبایل در خانه

پوشش موبایل در خانه

افزایش پوشش موبایل در خانه

چگونه می شود پوشش اینترنت و مکالمه با موبایل را ذر خانه افزایش داد و بی دردسر به وب گردی و کارهای روزمره با موبایل پرداخت.

در ایران مکان هایی وجود دارند که به دلیل موقعیت جغرافیایی، افراد دارای مشکلات زیادی در دریافت امواج در موبایل خود هستند و از آنتن دهی ضعیف موبایل خود همیشه ناراضی هستند.

با قرار دادن یک دستگاه تقویت آنتن موبایل یا سیگنال ریپیتر در مکان ها یا ساختمان هایی که آنتن دهی ضعیفی دارد می توانید امواج را تقویت نموده و از آنتن قوی بهرمند گردید.

کافیست جهت خرید این محصول با ☎️ با شماره های 91011967-021 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را جهت خرید راهنمایی نمایند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۴
محمود عیسی آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی